Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2017 22:57 - Пази се от капани!
Автор: kremenova Категория: Забавление   
Прочетен: 7302 Коментари: 7 Гласове:
-6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пролука търся от капана  да изляза,
 макар че влязох в него сам сама...
 Примами ме коварно хапка странна,
 поставена там анонимно,сякаш на игра.

 Замая сетивата ми със чуден аромат,
 на нещо никога невиждано и екзотично,
 стоеше там на пода сякаш чакаща
 да вкуся  и да падна под резето скришно...

 Усещам в тъмното ме гледат зли очи
 и кикот спотаен от стаята се чува,
 там някой чака моите реакции
 и над безсилието ми той тържествува...

Дали желае гибелта ми
или по детински си играе,
треперя цялата неистово в очакване,
минути трудни отминават - сякаш са безкрайни!

Накрая се престорих на умряла
и доближиха стъпки бъвни,
разгледаха капана, после с разочарование
отидоха и на боклука го изпразниха.

Очи отворих гърба щом видях 
и към гората бързо хукнах,
спасих си кожата,но в миг разбрах,
че няма веч да влизам във капан за хапка вкусна!!
Димитрина Кременова

 





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Кременова,
23.08.2017 02:07
добав още няколко четения, за да застанеш над Чу.
Или изпреварването не ти е разрешено?!
цитирай
2. анонимен - Госпожо, почитания! Освен че ...
23.08.2017 08:31
Госпожо, почитания!
Освен че пишете прекрасно, по-добре от мен, и се помпите по-добре от мен!
Чу
цитирай
3. kremenova - Госпожо, почитания!Освен че ...
23.08.2017 09:23
анонимен написа:
Госпожо, почитания!
Освен че пишете прекрасно, по-добре от мен, и се помпите по-добре от мен!
Чу

Благодаря, поласкана съм от Вашето признание - то е на един голям поет,ще си го заснема с таблета за спомен!Въобще не съм наясно как става това помпене,но е приятно да видиш,че можеш да си интересен...
цитирай
4. kremenova - добав още няколко четения, за да ...
23.08.2017 09:25
missana написа:
добав още няколко четения, за да застанеш над Чу.
Или изпреварването не ти е разрешено?!

Благодаря,приятелю за подкрепата,приятно ми е,че си отделил малко време въпреки заетостта си да ме прочетеш ти, една изключителна личност!Не ми е казано,че не ми е разрешено.Дано стихотворението ти е било забавно.
цитирай
5. missana - Просто невинна шегичка.
23.08.2017 11:14
Важното е, че изпревари Чу. Не че е толкова трудно. Просто си по-добра от него /като душа имам предвид/. Лично за мен това е по-ценно от литературните способности.
цитирай
6. kremenova - Важното е, че изпревари Чу. Не че е ...
23.08.2017 12:25
missana написа:
Важното е, че изпревари Чу. Не че е толкова трудно. Просто си по-добра от него /като душа имам предвид/. Лично за мен това е по-ценно от литературните способности.

Оказа се,че тук имало и фалшиви Чудовища,обади ми се едно друго Чудовище и каза,че то било истинското...На мен все ми е тая дали съм изпреварила Чу, интересува ме само дали съм впечатлила този,който ме интересува...
цитирай
7. missana - Мен ме впечатли.
23.08.2017 15:42
Честна пионерска!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremenova
Категория: Забавление
Прочетен: 227010
Постинги: 130
Коментари: 253
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031