Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Текстове на журналиста Светослав Пинтев.
Автор: pintev Категория: Новини
Прочетен: 664767 Постинги: 372 Коментари: 155
Постинги в блога от 19.01.2016 г.
Истинска футболна драма, пардон, капиталистическа драма, се очертава на хоризонта на риалити форматите. Нова телевизия пуска през февруари хитов английски формат, който се радва на огромен зрителски интерес повече от 5 години.
imageВ продължение на месец зрителите ще станат свидетели на „невероятните“ истории на осем шефове на компании. Те напускат своите удобни офиси и започват работа на възможно най-ниско ниво в собствените си фирми, напълно преобразени, с цел да не бъдат разпознати от техните служители, съобщават от телевизията. Което звучи доста странно, особенно, ако се прави у нас. В България шефовете на мощни фирми, в голямото си мнозинство, са назначени от кадровиците на прехода. И изобщо не могат да се справят с истински предизвикателства в истински бизнес. Да не говорим, че никой от тях нама да се навие.
Представяте ли си например Гриша Ганчев или Кирил Домусчиев  да работят в някое от своите предприятия. Надали може да стане. Надяваме се Нова телевизия да ни опровергае. А им отива. Иначе предаването е обиколило целия свят и е завладяло сърцата на милиони зрители от САЩ, Канада, Австралия, Израел, Австрия, Германия, Франция, Норвегия, Испания и Полша, хвалят се от медията. Форматът внедрява под прикритие собственици или изпълнителни директори в собствените им фирми за седмица, за да започнат от нулата като обикновени служители. Шефовете са изправени пред огромно предизвикателство – да напуснат удобните си офиси, да сменят лъскавите костюми с работни гащеризони и да започнат работа в компаниите, които управляват на възможно най-ниските изпълнителски нива.
  А целта на тази смяна е големите шефове да разберат как работят техните компании и как се е променил същинският бизнес, от който се отдалечили с течение на времето и са изгубили първоначалната връзка, в резултат на мениджърската си позиция. Това, което големите шефове не очакват и за което не са подготвени, са личните истории и професионалните качества на своите служители, които те откриват в резултат на по-близкото общуване с тях - откровено и без обичайните бариери, твърдят от Нова. В края на вълнуващата седмица шефовете разкриват своите самоличности в емоционални срещи със служителите си. Истинска футболна драма, пардон, капиталистическа. Дали служителите ще бъдат мъмрени, наказани или дори уволнени,  или напротив – повишени и възнаградени, ще зависи изцяло от тяхното трудолюбие и отдаденост, които са демонстрирали пред шефа си, без, разбира се, да знаят, че това е той. “Шеф под прикритие“ е първата изненада за зрителите ни за предстоящия телевизионен сезон и първото предложение от изключително богата палитра от шоу програми и предавания, които сме подготвили за тях“, коментира Вики Политова, главен оперативен директор на Нова Броудкастинг Груп. В световен мащаб сред шефовете, които са се преобразили във формата и са започнали от нулата, са изпълнителните директори на DHL, Hyundai, Subway, производителите на банани Chiquita Brands International, НАСКАР, американският броудкастър DirecTV и авиокомпанията Frontier Airlines. Това ще е първият сезон на хитовото шоу в България и ще бъде продуцирано от „Супернова медия“.
Как ще се справят големите шефове с изпълнението на елементарни задачи в собствените си компании, започвайки от абсолютната нула, питат от Нова.Въпросът е как самата телевизия ще се справи с тази „кауза пердута“.  


 


 


 


 


 


Категория: Забавление
Прочетен: 1692 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 19.01.2016 19:51
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Януари, 2016  >>
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031