Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2014 21:14 - Молитвата нощем се чува и от Сатаната
Автор: pintev Категория: Новини   
Прочетен: 3209 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 12.08.2014 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageАстрални видения чакат да обсебят съзнанието ви и може реално да превъртите. В православието нощни бдения са разрешени само на заклети монаси, които след дълги пости са овладели ума си. За новопосветените тези служби са забранени. Защо? В дзен манастирите се става в 3.50 ч. призори и в смълчания мрак се гледа в божественото Непроявено. Ислямските суфи пък в 1 ч. изпадат в транс. Научни изследвания със скенер установяват, че в мрака между 1 и 4 ч. мозъкът "работи" на по-различна честота, която позволява съзнанието ни да участва в събитията на цялата Вселена. Нощна молитва трябва да се прави само под ръководството на духовен учител, защото силата й е огромна и опасна, обясни пред НТ брат Никанор от манастира св. Козма и Дамян край Брезник. "Това е велико предупреждение. Изискват се послушание и смирение. По-добре е да извършиш най-мръсните грехове, отколкото да направиш нощната молитва сам и без напътствията на духовен наставник с голям опит и мъдрост. В противен случай може да ти се яви например видение или способност да предвиждаш бъдещето. Всъщност в такъв момент дяволът ни помпа с фалшиви сили. Така душата остава във властта на демоните", обяснява монахът. Това състояние може да доведе човек до депресия и дори до самоубийство. Понякога молещият се заради липса на смирение си въобразява, че е безгрешен и едва ли не светец пред Бога. Тогава с него е свършено, смята божият служител. В Света гора Атонска един монах в молитвата си се предоверява на собствените си достойнства и му се явяват ангели, които го уверяват, че е заслужил да се качи на огнена колесница като самия пророк Илия, той я вижда пред себе си и понечва да се качи. Видението се разпада и той реално полита от висока скала. Бил е доведен до нея в полусън от демоните-видения.Остава жив, колкото, за да разкаже на братята си какво му се е случило. Ако обаче молещият се разкайва искрено за греховете си и постигне т.нар. трезвост, т.е. състояние на духа, при което се концентрира в нощната молитва и тя има невероятна сила. Причината е, че по тъмно е много по-лесно да изчистим съзнанието си, да впрегнем цялото същество в общуването с Бога и да се покаем искрено. Разсейването и механичното повтаряне на думите, без да минат през ума и сърцето, обаче обезсилват молитвата. Те водят до страхове и съмнения, които се явяват в резултат от действието на сатанинските сили. "Дори да си грешен, дори да ти е сладък грехът, ако си прост, искрен, естествен и си признаеш чистосърдечно пред Бога:" Аз съм такъв и такъв, не ми е виновен никой друг. Аз съм си най-виновен за това, което правя", ще бъдеш опростен от Него. Когато човек се покайва, се въздига", обяснява отец Никанор. Отец Павел от софийската църква Св. Петър и Павел също твърди, че силата на нощната молитва е в това, че се отърсваш от всякакви други мисли и ги насочваш към общуването с небесните сили. "Има значение и това, че човек жертва от съня си заради Бога.
 Светослав ПИНТЕВ




Гласувай:
3


Вълнообразно


1. injir - След дълги пости малко не си с ума си. ...
12.08.2014 21:20
След дълги пости малко не си с ума си.;) Сигурно затова е забранено за новопосветените.
цитирай
2. ard - Малко не е по темата, но
01.09.2014 04:02
Бях си пуснала тото, но забравих да проверя числата. След това си легнах да спя, но ме човъркаше:'' Кои ли са числата?'' И тогава ми се каза( с моя глас, малко бавно ставаше, едва- едва) 1-то и 2-то число, обаче на мен толкова ми се спеше, че само казах:''Не, не стига толкова, утре ще проверя, сега ми се спи''. На другия ден ха-изненада, проверявам числата и тези две числа съвпадат. Аз съответно нямам нито едно уцелено число. Това за мен си е малко мистификация.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031