Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2015 17:25 - За кожата на едно ченге, за кожата на един народ
Автор: pintev Категория: Новини   
Прочетен: 1048 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2015 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageЗапочвам да пиша този текст в неделя, 8 ноември.

Току-що идвам от полицейския протест пред парламента. Имам  добри приятели полицаи, познавам и съм  срещал по работа десетки други.

Не искам да ги ощетяват, защото тяхната служба никак не е лека.

Дълги години съм прекарал като репортер на мястото на събитието, отразявайки стотици убийства, грабежи, масови сбивания. Там  съм се уверил колко тежък и неблагодарен е техният труд.

И колко важна е ролята на личния морал, когато непрекъснато живееш и работиш в граничната зона  между закона и престъплението

Знам чудесно и колко много безхаберници има сред тях. Най-меко казано.

Виждал съм действия и бездействия, които са така ужасяващи, че са отвъд рамките на човешката представа за служител на закона.

Далеч отвъд тях. Сега не ми се разказва за това, а  и ще ви прозвучат толкова абсурдно, че най-вероятно няма да ми повярвате. Но е самата истина.

Мърша има навсякъде, но в МВР тя е смъртоносно опасна и трябва да се чисти.

Знам за униформени, престъпващи закона с лекота. Знам истински мъже под пагон, действали професионално, смело и дори героично. Срещал съм ги доста по-рядко от първите, за съжаление, но ги има.

Писал съм за полицаи,  които са изродили родилка,  защото нямало кой друг да помогне, а бебето било тръгнало да излиза. Както и с такива, които са  заплашвали мен и мои колеги с побой,с пистолет, с престъпни босове, такива, които са скачали с обувки върху гърдите на колегата ми фотограф. После се извиниха, де. На килимчето при тогавашния шеф на полицията,един генерал.

Чудесно е, че полицаите се борят за правата си, но когато го правят със средства , които са забранени от закона, вкупом стават излишни. Това важи, както за последните, които споменах, така и за тези, които блокираха Орлов мост.

Минах през протеста, след като пътувах до вилата си, в която за няколко години влизаха 17 пъти с взлом,  изтърбушиха я, изтръгнаха електрическата инсталация, прекършиха тръбите на водата, та сега не можем да ги възстановим, защото са жестоко унищожени. Водих едни приятели, които ще поправят покрива. Изтръгнали са и греди от него. Но на темата...

Направи ми впечатление, че медиите писаха за многохиляден протест.

Не споря, ала  за подобни по численост протести срещу правителството на Орешарски, МВР съобщаваше, че имало около 400 души. Без да говорим за огромните,наброяващи над 20 000-30 000, които в сводката на МВР бяха описвани "около 1000 души".
Не се радвам, че в социалните мрежи разни хора, които се представят за военни и полицаи

призовават за кървав метеж.

Който да започне от полицейския протест. Призовават за преврат, който да доведе до излизане от ЕС и НАТО. Като брутално заплашват всички у нас, които не подкрепят Путин.

Заканите им са чудовищни, пълни с агресия и омраза.

Към всички хора, които се чувстват свободни. Те ги мразят. Мразят ги неистово. Може би, защото никога няма да бъдат такива.

Не се радвам, че МВР не е взело отношение по тези случаи.

Целият текст е  ТУК





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930