Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2020 22:42 - ТОВА Е ЕДНО СПИСАНИЕ, КОЕТО ВЕЧЕ СЪЩЕСТВУВА, А МОЖЕ БИ МУ ПРЕДСТОИ ДА БЪДЕ СЪЗДАДЕНО
Автор: pintev Категория: Новини   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ТОВА Е ЕДНО СПИСАНИЕ, КОЕТО  ВЕЧЕ СЪЩЕСТВУВА, А МОЖЕ БИ МУ ПРЕДСТОИ ДА БЪДЕ СЪЗДАДЕНО

 

 

 

 

 

. Камерата фиксира табелата на вратата, на която пише:

 

 

ГЛАВЕН РЕДАКТОР -  АВГУСТ ЦЕЗАРОВ

         

                                                                              

 

                  Под нея с пирон е закована  бележка с дълъг надпис.

 

 Не чукай, чукам

 

/ Шега, колеги. Секретарката ми Цеци изчезна, а подготвям концепцията на  новото издание/.

 

Трите репортерки го четат една през друга:

на глас:

 

РОСИ ЧЕТЕ:

 

 Ако някой ви обърква текстовете, ако ви пречи да творите се обърнете към отговорния редактор Марко Антониев

    

 МОНИКА ЧЕТЕ:

 

 Ако той, както обикновено не свърши работа, отнесете се към  заместничката ми хубавата Елена от Троян- Елена Троянска, ако и тя не свърши работа, слезте в стриптийзбара долу и се обесете на жартиера на някоя стриптийзьорка.

 

ДЕСИ:

 

Този не е редовен май

 

МОНИКА:

 

Кефи ме, то и аз на други не попадам.

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930