Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2021 10:02 - Много народни и чалга ПО-ЗДРАВИ за;...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1001 Коментари: 4 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                   По-ЗДРАВИ НАЙ-ВЕСЕЛИ И ДОБРОНАМЕРЕНИ ЗА;
                                 БЪЛГАРСКО ТРЪМП ОБЩЕСТВО
                        и разните му там ЕВРАЗИЙСКИ ПУТНИЦИ 


                      По-ЗДРАВИ и за блоговите им симпатизанти...

                              ... на които в далеееечната 2017 год.
                   съвсем  ДОБРАНАМЕРЕНО съм написал следното;

„ 08.04.2017 05:05 - " Наш"то Дони " /Тръмпи, де/ за пореден път разочарова и раСплака "блоговият" си къстник и неговите ПутиноБлизалки ... Автор: getmans1 Категория: Политика  


... Де, гиди серсеми, га ви думах, че "На малко прасе и нов началник не бива да се радвате, щот не знайте ква свиня ще излезе!" не, та не!


Ще плачете вий за "Черния" на Обама и "Дъртата" на Хилари ама "нанай бате, козата излезна пръч".  Мислех вместо коза да напиша крава или магарица ама осъзнах, че все пак размера има значение а пък и аз не съм толкоз лош чИляк, та ви съжалих. „


                        ЗАБАВЛЯВАЙТЕ СЕ ДРАГИ И УВАЖАЕМИ,

     ЧЕ  ВАКСИНИТЕ ИДВАТ И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА СЕ ... ЧИПИРАТЕ

               СЪС ВСИЧКИ ВЪЗМОЖНИ  ВАКСИНИ И ВАКЦИНИ 

        И ХИЧ ДА НЕ ВИ ПУКА - АЗ ВЕЧЕ СЪМ НА КИЛО ... ЧЕРВЕНО,

                                 И ТИГАН ПРЪЖКИ ... хи-хи-хи,

                       ОТ ЗАРАНА СЪМ  ... и на 4-6 ВОДКИ 
МИЛЕЙДИ











Гласувай:
1



1. apostapostoloff - Изпържи ми един тиган месо, па
21.01.2021 10:14
ме заеби! Нъл тъй?
цитирай
2. vmir - Да, алтернативната политика стана манталитетно ориентирана - служи на егото и
21.01.2021 15:03
само от немай къде прави нещо и за електората. Иначе се кълне в електората и му обещава цялото величие и слава, а примитивите чуят ли за тях, забравят за всичко друго. Много ще им липсва "нащо Дони" на нашите путинопитаещи. Мислеха, че алтернативната му политика ще затвърди световен тренд, наченат от Путин. Е, властта не е запазена марка за блъфьорите, разчитащи на мошеници, глупци, пиянища, бандюги и конспиратори.
цитирай
3. getmans1 - Изпържи ми един тиган месо, па ме ...
21.01.2021 20:47
apostapostoloff написа:
Изпържи ми един тиган месо, па ме заеби! Нъл тъй?


... А, два тигана, че да се пукат душманите ... и две дамаджани ... бонус
цитирай
4. getmans1 - само от немай къде прави нещо и за ...
21.01.2021 20:52
анонимен написа:
само от немай къде прави нещо и за електората. Иначе се кълне в електората и му обещава цялото величие и слава, а примитивите чуят ли за тях, забравят за всичко друго. Много ще им липсва "нащо Дони" на нашите путинопитаещи. Мислеха, че алтернативната му политика ще затвърди световен тренд, наченат от Путин. Е, властта не е запазена марка за блъфьорите, разчитащи на мошеници, глупци, пиянища, бандюги и конспиратори.


... Гледам във ФБ страницата им останал сал един Борислав Цеков ... дъртите червенушки яко разочаровани останало им сал спомена за шампанското .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6074027
Постинги: 2742
Коментари: 26499
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031